نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

انتقاد از فتح الله‌زاده بالا گرفت| چرا استقلال همچنان بدهکاراست؟!

  • کد خبر: ۱۵۴۷۹۳
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
انتقاد از فتح الله‌زاده بالا گرفت| چرا استقلال همچنان بدهکاراست؟!
با انتشار گلایه‌های ریکاردو ساپینتو از وضعیت مالی باشگاه استقلال، انتقاد‌های هواداران این باشگاه از علی فتح الله‌زاده بالا گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، انتشار اظهارات ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بعد از بازی با فولاد خوزستان که در آن به عمق مشکلات مالی این باشگاه اشاره کرده بود، موجی از انتقادات تازه علیه مدیریت این باشگاه را به دنبال داشته است.  

این انتقاد‌ها درحالی فتح الله‌زاده را تحت فشار شدید قرارداده که او مشاوران پرتعدادی را دور و برخود به کار گرفته و حتی در یک پست مشاور عالی ۳ نفر را گمارده است، اما تا به امروز حضور این افراد هیچ کمکی برای او و باشگاه استقلال نبوده و مشکلات مالی نه تنها در این باشگاه کمتر نشده، بلکه به گفته سرمربی این باشگاه فزونی هم گرفته است.

درکنار مشاوران و معاونان پرتعداد علی فتح الله‌زاده که یکی بعد از دیگری از دست او پست گرفتند، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هم هستند که دربخش مالی مدیریت این باشگاه را تنها گذاشته‌اند تا امروز همه نگاه‌ها معطوف به فتح الله‌زاده باشد و انتقاد‌های گسترده‌ای به شکل مدیریت او شود.

البته فتح الله‌زاده چشم انتظار کمک‌های دولتی است تا بتواند بدهی بزرگ به استراماچونی را پرداخت کند، اما هنوز به طور قطع مشخص نیست که دولت چه زمان راهکار  خود برای حل مشکلات مالی این باشگاه را اعلام خواهد کرد.  

آنچه مسلم است فتح الله‌زاده تا پایان سال باید با بازیکنان و کادر فنی خود تسویه حساب کند تا آن‌ها با خیال آسوده به تعطیلات بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->